dinsdag 18 juli 2017

Hoop dat ik vele van jullie ga zien, kijk er naar uit !

Op vrijdag 11 en zaterdag 12 augustus exposeert Johanna Faber uit Zweden, in onze Quiltkeuken haar prachtige borduurwerken. Johanna neemt zoveel mogelijk van haar borduurwerk mee en vertelt u tijdens de expositie graag over haar werk.

U bent op deze dagen van harte welkom van 10:00 tot 17:00 uur. De toegang is geheel gratis! Er is koffie/thee met wat lekkers verkrijgbaar.



Voor degene die met de auto komen, aan het einden van de straat bevindt zich een voetbalveld, waar jullie je auto kunnen parkeren , en dan is het 5 min lopen .

Meer informatie vindt u op: https://www.dequiltmuis-shop.nl/



Groetjes uit Zweden

9 opmerkingen:

  1. Leuk Joke! Ik ga eerst eens bekijken waar Oosthuizen ligt, en of ik er heen kan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hannie het ligt in de buurt van Purmerend zou leuk zijn om je te zien Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn voor je, heel veel succes
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat leuk om een tentoonstelling te houden !
    Veel succes met je werk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne dagen Joke en ook voor de rest van je verblijf in Nederland.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk... ik schrijf het in ieder geval in mijn agenda....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het genoteerd en ga aan mijn man vragen waar Oosthuizen ligt ,als het niet te ver is wil ik heel graag komen.
    Groetjes uit Belgie
    Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joke vrijdagmiddag 11 augustus komen Sylvia Kenters en ik je naamgenoot naar het Quilthuis in Oosthuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hannie het ligt in de buurt van Purmerend zou leuk zijn om je te zien Groetjes Joke
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje,en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita